Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2011 23:36 - А аз ще гласувам !
Автор: learningtogether Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1701 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 16.06.2011 13:41


 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Смятам, че огромната част от хората, пишещи и четящи в блога, са образовани, интелигентни, умни. Поне колкото мен. Че даже болшинството са повече от мен. Нали е така?

Какво знам аз? Че „аз няма да гласувам” и „всички са маскари” са синонимни твърдения. Защото ако има поне един свестен на този свят си заслужава да гласувам. Ама те май са повече, според мен. Не сте съгласни, нали?

А да ви питам ли още нещо? Дали е вярно, че „аз няма да гласувам” е синоним на „аз подарявам гласа си на партията с най-голям процент твърд електорат”. Имам известни познания по аритметика и мога да ви уверя, че е точно така. Не сте съгласни нали? С кое по-точно? Да подарявате гласа си, или с аритметиката. Е, нали се разбрахме, че сте по-умни от мен? То си е така, де. Глупав съм. Защото мога да вярвам на някого (макар и със строго ограничен кредит на доверие)?! 

Не е вярно! Не вярвам!

Не вярвам на тези, които няма да гласуват! Те ще гласуват! Явно или неявно. Аритметиката по-горе сочи за кого. И тъй като една част от „негласуващите” не могат да ви убедят да гласувате за тяхната партия, ви убеждават да не гласувате. Което е абсолютно едно и също. Е-е, не сте съгласни нали! Ама с кое? Няма да кажа! Нали знаете повече от мен, включително и аритметиката!



Гласувай:
11



1. valsodar - Гласувай си бре човек, кой ти пре...
15.06.2011 23:50
Гласувай си бре човек, кой ти пречи?
Това, че другите ще предпочетат изборът наместо гласуването си е тяхна си работа, теб какво те притеснява това. Може пък да не са чак толкоз образовани като теб - прости хора като мен, какво да ги правиш - остави ги с изборът им, без да им искаш гласът.
цитирай
2. learningtogether - Ами,
15.06.2011 23:59
Развивам си просто една мисъл.
Много хора не биха подарили парите си на богатите. Май всички сме така.
А с удоволствие ще им подарят гласа си. Това си е техен избор, напълно осъзнат, при някои.
А и аз да те питам, защо да не говорим за осъзнаване и просвещение?!
цитирай
3. boristodorov56 - Негласуването не е избор, а само част от него
16.06.2011 08:09
Негласуването е отказ от възможност за влияеш.
Когато това започне да се практикува в голям размер властващите са готови да наложат специални мерки за още по-голям контрол в/у хората, което е естествена реакция на незаинтерисуваността.
Така е - негласуването е неингелигентна реакция и отказ от съпротива в полза на напредъка.
цитирай
4. learningtogether - Така е
16.06.2011 13:39
Това, че някой ни е разочаровал не означава, че трябва да се предадем и откажем.
А незаинтересоваността наистина е удобна за доста политици!
цитирай
5. sparotok - !
25.06.2011 14:21
learningtogether написа:
Това, че някой ни е разочаровал не означава, че трябва да се предадем и откажем.
А незаинтересоваността наистина е удобна за доста политици!


Съвсем точно, предадем ли се ще ни разиграват до края на живота ни. Колкото повече хора проявят интерес към политиката толкова по-добре защото именно промените предизвикани от политиците оформят нашето бъдеще.
цитирай
6. learningtogether - 5. sparotok -
25.06.2011 17:52
Така си е. Без интерес няма знание, а ... неведение или вяра, фанатизъм или заблуда?
Как да го наречем?
Без действие няма резултати, съответстващи на желанията ни. Само резултати, съответстващи на чуждите желания.
цитирай
7. batogo - !!!:)))
12.08.2013 10:32
Точен постинг с верни твърдения. Такава е истината и който още не го е разбрал, е време да го разбере. Поздрав!
цитирай
8. learningtogether - do 7. batogo
12.08.2013 22:38
Blagodarja ti ! Sorry njamam kirilica.
Njakoi neshta trjabwa da se kazwat, da se objasnjawat,
dano da ima koj da pro4ete!
Radwam se 4e mislish kato men!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: learningtogether
Категория: Други
Прочетен: 87349
Постинги: 56
Коментари: 195
Гласове: 2719
Архив