2. kvg55
3. mt46
4. zahariada
5. varg1
6. planinitenabulgaria
7. getmans1
8. iw69
9. wonder
10. tili
11. apollon
12. yuliya2006
13. rosiela
14. leonleonovpom2
2. shtaparov
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. lamb
6. mt46
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. jelliana
3. radostinalassa
4. lamb
5. toni1956
6. lordmdobrev
7. varg1
8. planinitenabulgaria
9. alisa77
10. kvg55

Прочетен: 1767 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 29.11.2014 13:51

Похарчихме над 6 млн. за три часа онлайн КЗК глоби eMAG.bg с над 750 000 лв. на Черен петък 28.11.2014| Коментари

Най-голямата шопинг кампания на eMAG – Black Friday започна точно в 7.26 ч. днес с огромен интерес. За старта бяха регистрирани 100 000 посетители, а в първите 10 минути на кампанията българските потребители са направили 12 000 поръчки, като на секунда са се продавали 20 продукта.
Само за час поръчаните стоки достигат 40 000, а три часа след началото вече са закупени 70 000 продукта на стойност 6 300 000 лв. Също така до момента има продадени 6000 смартфона, 6000 таблета, 11300 домашни електроуреди, 2300 детски продукта. Кампанията ще продължи до 23:59 ч. днес, съобщиха от е-магазина.
Със същото решение Комисията установи и извършено нарушение от дружеството по чл. 36, ал. 2 от ЗЗК във връзка с провеждането на рекламна кампания „1+1 гратис Tassimo” и наложи имуществена санкция на „Данте Интернешънъл“ СА в размер на 206 831,17 лв., представляваща 1,5 % от размера на приходите от продажби на дружеството за 2013 г.
Производството е образувано по повод постъпил сигнал от потребители относно прилагането на недобросъвестни търговски практики от страна на „Данте Интернешънъл“ СА при провеждането на рекламна кампания „Черен петък“ и „Една година emag.bg”, както и рекламната кампания, установена в хода на предварителното проучване, предприето от Комисията във връзка с постъпилия сигнал, „1+1 гратис Tassimo“.
По отношение на рекламната кампания „Черен петък“ Комисията установява, че поведението на ответното дружество не съответства на добросъвестната търговска практика във връзка с определянето на цените и прилагането на отстъпки за промоционалните продукти при провеждане на рекламни и промоционални кампании като процесната „Черен петък“.
В този смисъл рекламните послания „Black Friday денят с най-много и най-големи намаления през годината“ и „Само днес получаваш най-много и най-големи отстъпки през годината“ като част от кампанията „Черен петък“ имат заблуждаващ характер по отношение начина на формиране на крайната цена за потребителите.
По отношение на рекламна кампания „1+1 гратис Таssimo“ Комисията установява, че в периода 20-24.03.2014 г. „Данте Интернешънъл“ СА предлага на клиента при закупуване на една кафемашина да получи втора кафемашина от същия вид „безплатно”, което по същество представлява предлагане на потребителя на добавка (втора кафемашина – по-евтината), която е извън позволените от закона и практиката на КЗК размери. Това е в противоречие с добросъвестната търговска практика, тъй като чрез предлагане на атрактивни добавки над позволените размери на практика се извършва нарушение, което е в състояние да увреди конкурентната среда.
Комисията за защита на конкуренция (КЗК) пък му наложи глоби за над 750 000 лв. заради нелоялни и некоректни практики, съобщиха от пресцентъра на комисията. В съобщението на комисията се казва:
КЗК установи извършено нарушение по чл. 32, ал. 1 във вр. с чл. 33 от ЗЗК от страна на „Данте Интернешънъл“ СА („Dante International“ SA), Румъния във връзка с провеждането на рекламна кампания „Черен петък“ (Black Friday) и наложи имуществена санкция на дружеството в размер на 551 549,78 лв., представляваща 4 % от размера на приходите от продажби на дружеството за 2013 г.
Източник:Дартс Нюз Снимки:sxc.huКоментари За да коментираш трябва да си регистриран потребител 11:28 | 29.11.2014
Явно мамалигите не са очаквали чак толкова голяма глоба щом изреваха. Те са били наясно, че ще има санкция за нелоялна практика, но са си направили сметка 6-7 милиона оборот по х% печалба "-" хххх глоба = ххххххх печалба. Да, ама не! Затова реват сега, криви сметки. Иначе е добре да се раздвижва пазара малко от време на време. Но тези т.н. ЧЕРНИ ПЕТЪЦИ не са нещо необичайно, просто се пущат залежали стоки на малко по-нормални цени. Надявам се не си мислите че сте надхитрила дяволите мамалиги? Тези стоки реално могат да се намерят дори и на по-добри цени, ако знаете как да търсите дори и в други дни от седмицата
tremors София, България
Нали се сещате кои са поръчали музиката, тези които от години монополизират пазара и надуват цени на стоки, които можеш да си поръчаш от китайски сайт. Да вземе КЗК да се самосезира и да прати нота до китайското мародно правителство
09:00 | 29.11.2014пешев Пловдив, България
нищо не разбрах от цялата тази абракадабра!!!! Че метро веригата непрекъснато продава стоки 1+1 безплатно и никой не ги глобява.
22:02 | 28.11.2014Koj извън, България
...КЗК... КЗК... Явно фирмата НЕ е платила рекет!
Явно!!! Съвсем явно!
А кой ще защити интересите на потребителите като нас?!
Явно въпроса със спасяването на давещите се е в техните ръце!
И нищо друго не е възможно!
Русия се бори срещу Сатанисткия Запад
Комунистите са бесни
